asmercamp.blogg.se

Vag-com 311.2 Keygen.exe


311.2.exe

@pistruiatu Am folosit si eu cu succes versiunea asta in majoritatea timpului pe masina proprie, o Skoda Octavia 1,9 TDI din 2003 si merge foarte bine. Pe motoarele pe benzina nu a mers, pentru ca acele masini au alt calculator de injecie care communica datele la alta viteza. Am citit ulterior ca modificind viteza de transmitere a datelor din softul VAG COM ar trebui sa mearga si pentru astea. Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa aiba motor pe benzina. Revenind la soft, as fi vrut insa varianta VAG COM 409. Pentru ca am interfata pe USB (interfata ieftina, ne-originala).

Poate e un simplu moft dar pina o sa gasesc varianta 409 'functionala', o sa ma folosesc de 311.2 Daca stie cineva de unde as putea sa o descarc pe cea 409, il rog sa isi faca un pustiu de bine si sa imi spuna si mie. Toate cele bune. @pistruiatu Am folosit si eu cu succes versiunea asta in majoritatea timpului pe masina proprie, o Skoda Octavia 1,9 TDI din 2003 si merge foarte bine. Pe motoarele pe benzina nu a mers, pentru ca acele masini au alt calculator de injecie care communica datele la alta viteza. Am citit ulterior ca modificind viteza de transmitere a datelor din softul VAG COM ar trebui sa mearga si pentru astea. Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa aiba motor pe benzina.

Revenind la soft, as fi vrut insa varianta VAG COM 409. Pentru ca am interfata pe USB (interfata ieftina, ne-originala). Poate e un simplu moft dar pina o sa gasesc varianta 409 'functionala', o sa ma folosesc de 311.2 Daca stie cineva de unde as putea sa o descarc pe cea 409, il rog sa isi faca un pustiu de bine si sa imi spuna si mie. Toate cele bune.Am eu varianta 409 daca e da-mi email-ul tau si ti-l trimit.apropo ai reusit sa instalezi driverul de la cablul tau usb sa vezi daca merge?

Antioch AME Church, 8800 Camp Mac Boykin Rd. Pinewood, SC 12345 803-452-5886. Bethel AME Church, 1605 Highway 261 S Sumter, SC 29154 803-494-.

Eu cu driverele cablului nu am avut nici o problema (in fapt e emulat un port serial prin USB), si am folosit versiunea 311.2 pentru ca aia odata activata, activata ramane. Am mai gasit niste versiuni de 409.1 dar care trebuie 'reactivate' la fiecare utilizare. O metoda de compromis, a fost sa iau 'librariile' pentru fiecare tip de masina (contine mult mai multe) din 409.1 si sa le pun in 311.2, si sa folosesc acel CSV convertor din 409.1 - ca pana la urma cam la asta se rezuma diferentele dintre 409.1 si 311.2 Era o versiune de 409.1 pentru USB care mi-a mers foarte bine, mi-a recunoscut interfata fara probleme, dar nu am gasit o metoda de activare pentru ea. Ca fapt divers interfata e facuta cu un comparator 339 parca si un MAX232, adica nu e cea cu optocuploare. Nu a mers pe benzinare, dar nici nu am stiut la vremea respectiva ca trebuia sa setez viteza de transmisie a datelor, si apoi nu am mai avut ocazia sa o incerc pe alte benzinare.

Daca cineva are nevoie de o scanare la un motor diesel pana in 2004, eu si interfata mea ii stam la dispozitie @hhpeter Iti trimit adresa mea de mail pe PM. Multumiri anticipat.

Toate cele bune. Salut baieti, Am luat si eu un cablu ieftin de pe ebay (usb) si merge binisor si cu 311 si cu 409. Spun binisor pt ca daca folosesc varianta 409 nu imi da acces la setarile de baza.

Pt varianta 409 este un fel de hack in care un programel copiaza automat citeva fisiere dupa fiecare utilizare a programului, dar, dupa cum am spus, la mine nu merge in totalitate. Foloseste cineva un alt fel de hack?

Vag com keygen 311.2.exe

Si inca o intrebare pentru cunoscatori: Exista vreun software ce se poate folosii cu acelasi cablu (de VAG-com) pentru a diagnostica si alte masini? (vad ca cei de la Autozone folosesc un singur aparat pt orice masina si ma gindeam ca ar trebui sa fie si un soft universal) Multam de sfaturi.

@Reptilu Exista ceva pentru majoritatea masinilor, insa nu e numai vorba de soft aici, ci de interfata. E o interfata facuta in jurul integratului ELM327, care stie majoritatea protocoalelor de comunicatie cu calculatoarele masinilor. Dar din aducere aminte (sper ca nu gresesc), acea interfata nu stie decat sa citeasca erorile stocate in calculatorul masinii, si nu sa faca si eventuale modificari de parametrii asa cum se intampla la interfete pentru VAG. Mufa OBD II e standard, difera insa protocoalele de comunicatie, si pinii folositi. Merci de raspuns. Probabil o sa ma uit dupa un aparat de citit coduri dedicat (in loc sa folosesc laptopul).

Am fost tentat de un Lincoln care nu pornea si ma gindeam cum sa-i citesc codurile cu echipamentul ce il am eu. Pina m-am codit eu s-a dat masina Daca esti interesat am un Maxscan (nu este necesar laptop, are display propriu) dedicat tuturor masinilor din gama VW, adica VW, Seat, Skoda si Audi. Cu el se poate intra pe absolut toate modulele masini, scaneaza inclusiv airbagurile (cu Vag este posibil sa 'trosnesti' centrala), face test al motorului, reseteaza limita de Km la ulei iar la unele modele citeste Km reali. Binenteles astea sint doar citeva din functiile ce le face. PS se conecteaza cu peste 90% din celalalte masini dar numai pe parte de motor, scaneaza erorile si le sterge, codurile de eroare le da amanuntit unde provine problema.